Големите козметични компании непрекъснато демонстрират продуктите си с помощта на невероятни красавици и се опитват да ни втълпят идеята, че всички бихме изглеждали досущ като тях, ако им гласуваме пълно доверие.

Maskne, козметика, грим, плитки и още от тенденциите за 2021 г.

Тенденциите в козметиката през 2021 г.

На какво залагат и компаниите, и ние

И не, не казваме, че не действат и не ги използваме, но да не забравяме и за добрия стар фотошоп, например.

Идеята да запазим естествения си блясък и да се обичаме такива, каквито сме, набира все по-голяма популярност, а отскоро си има и посланик в лицето на козметичния бранд TooD Beauty и създателката му Шари.

Мисията на Шари е да ни убеди, че трябва да се харесваме такива, каквито сме, с всичките ни недостатъци - от прекаленото окосмяване до цвета на кожата ни.

Такава е и идеята на линията от течни гримове Brow Color Cream, които се предлагат в 10 цвята и са подходящи за цялото тяло - от косата през лицето до петите.

Стават и за всички възрасти, мъже, жени, деца и прочее. Тук различното е на почит.

Те са напълно лишени от всякакви видове вредни съставки като парабени, формалдехид  и другите обичайни заподозрени. За получаването на наситени им цветове се използва главно соя и дори опаковката е от рециклирани продукти.

Цената на универсалния течен грим е 24 долара/1 брой, но за момента се продава само в Щатите. Стискаме палци скоро и до тук да стигне.