Един от плюсовете на настоящата пандемия е, че стига да имаме интернет, за секунда можем да се пренесем, макар и виртуално, на места, за които мнозина не сме си и мечтали.

Пандемията, луксозните брандове, милениалите и как оцеляха гигантите Chanel, Hermès, Louis Vuitton

Падението и възходът на лукса по време на паднемията

Луксозните брандове откриха топлата вода (наречена онлайн търговия)

Така се случи и с тазгодишните ревюта Haute Couture (от 25 до 28 януари), които по традиция се провеждат на живо във Франция и в присъствието само на внимателно подбрани личности.

Диктаторите в бранша като Dior, Chanel и Valentino първо се принудиха да наблегнат на онлайн продажбите си, а сега - и да предадат магията на модата по дигитален път.

От видеата с колекциите за предстоящия сезон, които се появиха в You Tube през първия ден от събитието (25 януари), това на Chanel е не само сред най-силните, но и най-приказното.

Автор на невероятната, ефирна и елегантна приказка е креативният директор на модната къща - Виржини Виар. Видеото на талантливата дама всъщност показва представата й за сватба, пише Elle.

Единствено кадрите с празни столове и липсата на отбрана публика връща зрителя към жестоката реалност, но за кратко.

Защото наистина би било жалко тази приказна феерия да остане без публика.

Но виждаме трите посланички на модната къща - Пенелопе Крус, Лили Деп и Марион Котияр, седнали на разстояние една от друга.

Само по изражението на лицата им става ясно, че на живо това ревю би било още по-завладяващо.