Лятото, освен време за почивка, е време и за спорт. В това се опитват да ни убедят от Reebok с новата си кампания - Be More Human, която изкарва на преден план жените и тяхната сила да променят света. 

Гал Гадот стана рекламно лице на Reebok

Гал Гадот стана рекламно лице на Reebok

Жената чудо иска да мотивира всички жени

Дали ще успеят, не знаем, но знаем, че Reebok изобщо не си играят в избора на лица за кампанията.

Джиджи Хадид 

Моделът смята, че никой не се събужда с мисълта, че е супергерои, или че нещата ще му се получат лесно, без да вложи достатъчно усилия. 

Ариана Гранде 

Гал Гадот

Жената чудо се опитва да ни убеди, че не трябва да се страхуваме от провала, защото дори тогава, променяме света.

Натали Еманюел 

Актрисата от Game of Thrones смята, че има много готина коса - нещо, в което се е съмнявала в тийнейджърските си години. Според нея, не трябва да се срамуваме от това какви сме и как изглеждаме.

Данай Гурирa

Данай Гурира влезе с гръм и трясък с ролята си в "Черната пантера". Тя е на мнението, че жените не трябва да позволяват на останалите да им казват дали са силни, или не, дали са красиви, или не, защото единствено те самите имат това право. 

Джиджи Хадид и една скандална корица

Джиджи Хадид и една скандална корица

Какво предизвика недоволството

А за да да покажат, че са сериозни в намеренията си, Reebok ще даряват по пет долара на благотворителни организации за всеки, който качи снимка, докато тренира в Twitter или Instagram с #BeMoreHuman. Така че, стига приказки, време е да се поснимаме.