Катрин Зита-Джоунс ще конкурира Гуинет Полтроу. 50-годишната актриса пуска своя марка, наречена Casa Zeta-Jones, която ще продава домашен текстил, аксесоари за дома, козметика и дамски обувки. Според Daily Mail съпругата на Майкъл Дъглас е взела пример от суперуспешния бранд на Полтроу Goop.

"Този проект е голямата ми страст. Искам да я отведа до следващото ниво и да популяризирам бранд, който създава красота и лукс на достъпни цени", кзва Зита-Джоунс.

От Instagram профила на Casa Zeta-Jones виждаме, че в асортимента й има луксозни пижами, спално бельо, пантофи, ароматни свещи, както и известните шотландски дървени "любовни" лъжици - традиционен шотландски сувенир, който ни напомня за произхода на актрисата.

Акцент в колекцията ще бъдат луксозни дамски обувки на равна подметка, изработени от висококачествена веган кожа, които струват едва 50 паунда. Продажбите на Casa Zeta-Jones започват от тази седмица.