Розовото е цвят, който символизира борбата и солидарността с пациентите с рак на гърдата, чийто световен ден се празнува на 19 октомври. За поредна година козметичните фирми решават да се включат във вълната на солидарност. Те стартират продажбата на ограничени издания на някои от най-емблематичните си продукти, които оцветяват в розово, сътрудничейки си в продажбата за набиране на средства за научни изследвания срещу страшната болест, която засяга толкова много жени на планетата.

Публикация, споделена от The Breast Cancer Campaign (@bcacampaign) на

Ето и някои от козметичните компании, предлагащи специални лимитирани издания на своите продукти, които могат да бъдат намерени и закупени онлайн.

Estée Lauder

Снимка 318569

Източник: esteelauder.com

100% от приходите от продажбата на този продукт отиват за медицински изследвания на рак на гърдата.

Clinique

Снимка 318568

Източник: clinique.com

Clinique издава лимитирано издание на своя хидратиращ продукт, придружен от ключодържател, който отдава почит на борбата срещу рака на гърдата. И при Clinique 100% от постъпленията от приходите ще бъдат насочени към изследвания на рака на гърдата.

RevitaLash

Снимка 318570

Източник: revitalash.com

Марката с многобройни инициативи за борба с рака на гърдата представя новите си ограничени издания. Фирмата осигурява подкрепа като дарява 10% от постъпленията от продажбите на тези продукти на Асоциациите за борба с рака.

Сред останалите световни имена, участващи в кампанията със свои лимитирани продукти са ghd, Aveda, Birchbox, Bumble and Bumble, Darphin, Júlia, Bobbi Brown, Haute Custom Beauty, Miriam Quevedo, Sabon, Crème de La Mer, Isdin, María D"uol, Francis Kukdjian.