Първата част от четвърти сезон на Stranger Things предизвика сериозен интерес от страна на феновете. И то съвсем очаквано - предвид дългото чакане.

Stranger Things, Netflix, трейлър на втората част от четвърти сезон на сериала и какво да очакваме от финала

Stranger Things отново завихря епична финална битка

Какво да очакваме от втората част на четвърти сезон

Втората част на сезона от няколко дни също е в Netflix, и това породи някои проблеми. Като например, че много абонати са се оплакали, че стрийминг платформата не е била достъпна часове след пускането на епизодите.

Според Variety, причината е била, че прекалено много хора са пожелали едновременно да видят как ще завърши четвърти сезон. Но на фона на тези технически проблеми разбираме, че първата част от сезона буквално е превъртяла рейтингите.

Оказва се, че в седмицата 23-29 май, когато бе пуснат и новият сезон, 5.14 милиарда минути са били гледани от сериала. В периода 30 май 5 юни пък тези минути са набъбнали на 7.2 милиарда, според данни на Nielsen.

За първите две седмици това прави общо 12.34 милиарда минути. Нещо, което до момента нито един друг сериал не е постигал, откакто Nielsen обявяват на седмична база гледаемостта на продукциите на стрийминг платформите.

До момента нито един сериал, който Nielsen са следили, не е преминавал границата от шест милиарда минути. Единствено Tiger King и Ozark, които също са продукции на Netflix, успяха да достигнат до пет милиарда минути, пише The Hollywood Reporter.

Според вътрешни данни на Netflix пък Stranger Things е най-гледаният им англоезичен сериал до момента. Те сочат, че абонатите им са гледали 930 милиона часа от четвърти сезон за първите 28 дни от пускането му.

Stranger Things, Netflix, трейлър на втората част от четвърти сезон на сериала и какво да очакваме от финала

Stranger Things отново завихря епична финална битка

Какво да очакваме от втората част на четвърти сезон

В най-силната седмица на Stranger Things според Nielsen - от 30 май до 5 юни, на второ място по гледаемост остава The Lincoln Lawyer (Netflix) със своите скромни на фона на първенеца 966 милиона минути. На трето място пък е Obi-Wan Kenobi (Disney+) с 958 милиона минути гледаемост.