Миналата седмица стана ясно, че Squid Game буквално е превзел Netflix и са го гледали цели 111 милиона домакинства. Което го превръща в най-гледания сериал на стрийминг платформата за първия месец от пускането си. 

Squid Game, Netflix и рекордът, който южнокорейският сериал постави

Сериалът, който превзе Netflix

Абонатите на стрийминг платформата имат нов любимец

Статистиката е забележителна, но остава учудването защо компанията продължава да измерва гледаемостта след само две минути. Този въпрос е повдиган многократно, а най-сетне ще бъде и разрешен.

В доклад за третото тримесечие на годината до акционерите, от Netflix казват, че ще предприемат промяна в тази насока.

Двете минути ще останат в историята, а гледаемостта на даден филм или сериал ще се отчита на час и за първите 28 дни от пускането. Разпространението на подобни данни няма да се случва и от дъжд на вятър, както до момента, а ще стане по-редовна практика.

Squid Game, Netflix и колко пари са спечелили от сериала

Милионите, които Netflix спечели от Squid Game

На това му се казва добро попадение

От края на 2019 г. Netflix премина към измерването двете минути отичане на гледаемостта. Преди това, за да бъде отчетено, че даден профил е гледал филм или сериал, трябваше да види поне 70% от него, пише The Hollywood Reporter.