Supreme е американска компания, която в рамките на само няколко години успя да завладее невинните сърца на милиони тийнейджъри по света, с което образува и сериозна дупка в банковите извлечения родителите.

Компанията заложи на агресивна маркетингова стратегия, в сърцето на която са някои от най-влиятелните инфлуенсъри, способни да убедят аудиториите си да плащат безумни цени за още по-безумни продукти с логото на компанията.

Един от тях бе тухлата с надпис "Supreme", която компанията разпродаде за минути след пускането й преди две години срещу 30 долара за бройка.

Снимка 439277

Източник: Supreme

Тази седмица компанията съобщи, че следващият й ултра-модерен продукт ще е базов телефон с копчета, който се очаква да влезе в продажба на 22 август.

Донякъде идеята ни харесва, защото най-вероятно ще подтикне доста подрастващи да зарежат смартфоните си и да си спомнят по-семплите времена в името на това да изглеждат модерни.

Сигурни сме обаче, че телефонът едва ли ще струва толкова, колкото би трябвало да струва подобен базов модел, ако съдим по цените на Supreme продуктите до момента.

Телефонът е производство на Blu и разполага с малък 2.4-инчов екран, задна камера и 3G антена - абсолютно нищо особено.

Със сигурност ролята му не е да служи като телефон, а като символ на статус за младежите, които не се двоумят да харчат по 200 лева за блуза с червено-бялото лого на Supreme.