С над 217 милиона месечни потребители и над 100 милиона абонати за Premium услугата си, Spotify е безспорният водач при платформите за музика.

Ето, че 13 години след излизането си на пазара, компанията най-накрая предприема стъпки към търговията с физически продукти, които лесно може да пробута на милионите си верни фенове.

Car Thing е първият хардуерен продукт на Spotify, който представлява малък предавател, чиято идея е да внесе Spotify в автомобилите на потребителите на компанията, без да е необходимо те да са оборудвани с модерни аудио системи и тъч екрани.

Джаджата се включва директно в 12-волтовия слот на запалката в колата и може да се контролира изцяло с гласови команди.

Според информация от Spotify, устройството ще разчита на подобен на Siri и Google Assistant виртуален асистент, но името му все още е тайна.

За момента Car Thing не може да бъде закупен, но компанията ще разпрати лимитиран брой устройства до някои от абонатите си на територията на САЩ с цел тестване на услугата.

Ако тестовете се окажат успешни, джаджата ще бъде пусната в продажба в повече държави, казват от Spotify.

Apple Music, Spotify и колко платени абонати имат стрийминг платформите

Успя ли Apple Music да задмине Spotify

Но войната далеч не е спечелена