Тази седмица Apple разпрати поканите за събитието, което гласи за 30 октомври, и озадачи цялата индустрия с новия си маркетингов подход.

Тазгодишните покани са брандирани с логото на компанията, изобразено в различни разчупени форми и цветове, като до момента в интернет сме видели 65 различни дизайна на ябълката.

Смята се, че рисунките са негласен знак за предстоящо обявяване на следващ модел iPad Pro, заради артистичния елемент, с който компанията иска да бъде идентифициран мощния таблет.

Това ли е iPad Pro 2018

Това ли е iPad Pro 2018

Apple може би връща слота за слушалки

Очаква се на 30 октомври да видим и заместителя на MacBook Air, който, според информация на Bloomberg, ще е с 12-инчов Retina дисплей.

Apple готви неразрушим телефон

Apple готви неразрушим телефон

Това би бил страхотен маркетингов трик

Говори се, че ще станем свидетели и на нов Mac Mini, който отдавна плаче за ъпдейт, както и на представянето на iOS 12.1.

При всички положения Apple впряга целия си ресурс, за да ни накара да говорим за бранда максимално много в месеците преди Коледа. Надяваме се поне целият шум да бъде оправдан с иновативни нови джаджи, които да заслужат мястото си под елхата и в банковото ни извлечение.