Световната икономическа криза засегна и едно от най-четените мъжки списания- Playboy, пише американският вестник "Чикаго Трибюн".

По думите на изпълнителния директор на изданието Джером Керн, се "обсъждат радикални промени".

До момента е известно, че вместо два от броевете на списанието за юли и август се планира да бъде издаден само един - това ще позволи да се съкратят разходите за печат и за разпространение, съобщава РИА "Новости".

 Освен това, компанията разглежда въпроса за намаляване на тиража на бъдещите броеве на списание и съкращаването на разходите за реклама.

Playboy планира също да промени дизайна на юнския брой с цел да привнесе нов и свеж вид на списанието", отбеляза Керн.

 По думите му, делът в телевизионния бизнес на компанията може да се подобри, но ситуацията в издателския сектор нe вдъхва оптимизъм.

През последните месеци ръководството вече проведе серия от принудителни съкращения, включително затвори офиси в Ню Йорк на 1 май.

Според данни на Бюрото за контрол върху тиража на вестниците и списанията /ABC/, "Плейбой" е загубил 600 хиляди читатели между 2006-2008 г. През първото тримесечие на тази година загубите на базиращата се в Чикаго компания са достигнали 13,7 милиона долара.

Дъщерята на основателя на Playboy Хю Хефнър, Кристи Хефнър през януари подаде оставка от поста главен изпълнителен директор и председател на борда на директорите на Playboy Enterprises след 20 години работа.

Playboy една от най-известните световни марки. Списанията се издават в цяла свят, включително и в България.