Кейт Мос и дизайнерката Стела Макартни направиха рекламна кампания на колекция бельо в подкрепа на по-голямата осведоменост за рака на гърдата и Центъра Линда Макартни. Стела създаде специалната линия Gemma Relaxing в неоново розово като част от нейната колекция бельо есен/зима 2014. Яркият розов цвят служи като сигнал за жената, която носи това бельо да се грижи за здравето си.

"Исках да напомня на жените, че когато облекат комплекта, трябва да си спомнят, че здравето им е на първо място и че редовно трябва да посещават лекаря", казва дизайнерката.

В кампанията е обърнато специално място на розовата панделка, която е символ на борбата с рака на гърдата, като е поставена върху дясната гърда на Кейт Мос, пише бгнес.

"Кейт е силна женствена дама, която има дъщеря и съпруг. Тя има здраво семейство. За мен е важно да се даде гласност на тази кампания, за да останат семействата заедно в този труден момент. Жените са неразделна част от семейството, те държат семейството заедно като цяло, те са източник на сила", казва още дизайнерката Стела Макартни.