След разрасналия се скандал с влогъра Логан Пол, YouTube направи някои промени в правилата за печелене на пари от платформата. 

Логан Пол - влогърът, който се извини, че е заснел самоубил се човек

Влогър се извини, че е заснел самоубил се човек

Действието се е развило в Япония на място, известно с високия процент на самоубийства

Реформата засяга каналите (основно на влогъри), които печелят от споделяне на клипове и най-вече от рекламодатели, които им плащат пари, за да може да рекламират техните продукти. 

Най-популярните реклами през годината

Най-популярните реклами през годината

Кои са рекламните видеа с най-много гледания в YouTube

Клиповете вече няма да имат прикачени реклами, освен ако каналът, който ги публикува, не изпълни два критерия. Първият е да имат определен брой абонати - над 1000. Вторият засяга гледаемостта на видеата, а именно - повече от 4000 часа от съдържанието да е било изгледано от абонати през последната година. 

YouTube санкционира влогъра Логан Пол, заснел самоубил се човек

YouTube санкционира Логан Пол

Каналът на Логан Пол ще понесе загуби

Второто изискване е по-строго в сравнение с това, което беше преди него - клиповете на канала да са гледане поне 10 000 пъти (без ограничение в срока).