Фактът, че знаменитостите могат да окажат влияние върху развитието на цели индустрии или продукти, не е новост, но понякога се чудим дали това е изцяло здравословна тенденция.

Кайли Дженър коства 1.3 милиарда на Snapchat

Кайли Дженър коства 1.3 милиарда на Snapchat

И всичко това, защото не използва приложението

В този ред на мисли, последната индустрия, която бе докосната от ексцентричното влияние на известните личности, е тази на сладоледите.

Тази седмица списание People съобщи, че джелатерия в Дъблин, Ирландия, е създала сладолед с вкус на кетчуп "Heinz", който, разбира се, се сервира с топинг от истинския продукт.

Някои от опиталите го твърдят, че има вкус на Блъди Мери, а други - че това е едно от най-гениалните маркетингови решения в тази индустрия.

От сладкарницата Gelati са решили да експериментират с този вкус, специално в чест на певеца Ед Шийрън, който наскоро обиколи няколко града в Ирландия, след няколко години отсъствие от тамошните сцени.

Ирландските производители знаели, че новината за сладоледа им вкус на кетчуп ще стигне до изпълнителя и ще го зарадва, защото самият той носи логото Heinz, татуирано на ръката си, и многократно е споделял за любовта си към кетчупа.

Не бихме се изненадали, ако новият продукт привлече интереса на по-големите имена в бизнеса и успее да излезе от пределите на малката джелатерия в Дъблин. Затова отсега сядаме да обмисляме фунийки от картофки, преди някои тотално да е завладял новата ниша.