Кортни Кардашиян разкрива какъв е типичният режим на "детоксикация" при нея и какво похапва всъщност, когато е подложена на такава диета.

В допълнение към отбягването на повечето плодове и въглехидрати (зърна, боб и бобови растения не се допускат), 38-годишната звезда се пази и от глутен, и млечни продукти, съобщава People.

on my app

Публикация, споделена от Kourtney Kardashian (@kourtneykardash) на

Кардашиян разкрива, че протеините и мазнините формират по-голямата част от менюто ѝ и тя започва всеки ден с богат кремообразен пудинг от авокадо, което според нея е идеалното ястие преди тренировка.

Уникалния пудинг се състои от едно авокадо, една супена лъжица тръстикова захар, половин чаша пълномаслено мляко и супена лъжица мед от манука, всички смесени, за да се създаде хомогенна смес.

tip of the day: don't forget to stretch

Публикация, споделена от Kourtney Kardashian (@kourtneykardash) на

За обяд и вечеря Кортни Кардашиян прави комбинация от протеини и зеленчуци, обикновено риба или пиле с броколи или карфиол за гарнитура.

Интересното е, че Кортни изчаква 14-16 часа след вечерята, за да закуси.

Кортни Кардашиян изкрва дни от седмицата на гладно, където телевизионната звезда в рамките на 24 часа пие само вода и костен бульон.

¿Qué pasa?

Публикация, споделена от Kourtney Kardashian (@kourtneykardash) на

Ким и Кортни (вляво) Кардашиян

За щастие това не е типичен ден за натоварената майка на три деца, която обяснява, че се надява да остане на детоксикационната диета за не повече от три месеца.

"Най-трудното на детоксикацията е отказването от захарта", споделя Кардшиян.

"Знам също така, че трябва да се наслаждавам на живота си, затова нарушавам правилата, когато тръгвам на почивка или ако имам специален повод", допълва звездата.

green tea with almond milk and honey, please

Публикация, споделена от Kourtney Kardashian (@kourtneykardash) на