Spotify - най-голямата музикална стрийминг палтформа в света с повече от 70 милиона потребители, обяви, че добавя нови визуални елементи към приложението си за смартфони, съобщават NME.

Наред с познатите досега на потребителите подкастове, аудиокниги и новини, Spotify прибавя към тях и мултимедийния формат Spotlight. За неговата реализация компанията вече си пратнира с платформите на Buzzfeed News, Cheddar, Lenny Letter.

В изявление Кортни Уилям Холт, ръководител на отдел Studios and Video, казва: "Вълнуваме се от стартирането на Spotlight - нов формат, който обединява новини, информация и мнения с визуални елементи във формата на плейлист със съдържание в редица категории. Плейлистите играят важна роля в ежедневния живот на нашите потребители, като ги приближават до артистите, които обичат."

Към момента форматът Spotlight е достъпен само за САЩ, но се очаква да бъде пуснат в други страни - "в близко бъдеще".