Средностатистическият интернет потребител прекарва повече от 50 минути дневно в социалната мрежа „Фейсбук" (Facebook) и други приложения на компанията.

С това се похвали нейният ръководител Марк Зукърбърг при обявяването на финанасовите резултати за първото тримесечие, пише БГНЕС.

„Хората по света прекарват повече от 50 минути средно във „Фейсбук", „Инстаграм" (Instagram) и „Месинджър" (Messenger) ... това дори не включва „Уотсап" (WhatsApp)", заяви Зукърбърг. Статистиката се отнася до глобалните потребители на всичките приложения заедно или по отделно.

През юли 2014 година Зукербърг съобщи, че американските потребители прекарвават 40 минути дневно в социалната мрежа. Новата завишена статистика обаче се отнася до целия свят.

В бизнесмодела на „Фейсбук" това време на ползване е от голяма полза за продажбата на различните видове рекламни услуги, предвидени в платформите.

Постоянното повишаване на времето във виртуална комуникация обаче може да има отрицателен социален ефект в реалния свят, а предвид огромните си печалби компанията на Зукербърг може би трябва да обърне внимание и на този аспект, коментират от технологичното издание „Теккрънч".