10. Недоразумението „Професионален стилист”

Не! Сериозно, това е луда работа! Чак пък толкова да нямаш грам естетика в молекулите си е срамно. Покрай шоу програмите по „надпяване” и всички останали по „надрейтингване”, имаме суперпривилегията да се докоснем до безумната роля на нашенските „стилисти” (с извинение). Е, то бива визуален кич в прически и дрехи, ама ситуацията става галактически неудържима с времето. Ако мисията им е да покажат как един нормално изглеждащ хуманоид трябва да мяза на коралов риф... явно я постигат 100%. А като си помисля, че затова им дават и заплати! Ужас! "Money For Nothing" изпяха Дайър Стрейтс навремето. Някой да вземе да я пусне на „професионалните стилисти” в БГ...

 

9. Вонята на котешка пикня

Забелязва се прегрупиране и преструктуриране на видовете домашни любимци по нашите географски ширини. Кучето бавно, но сигурно отстъпва място на далеч по-икономичната и нискообемна котка. Резултатът е драстично намаляване на кучешките лайна по тротоарите (ръкопляскания), но и пагубно увеличаване на вонята от котешка урина във входове, етажи, асансьори, апартаменти и всички останали кътчета на ърбън средата. Става дума за унищожително остра миризма, пътешестваща по отводни канали, вентилационни шахти и дупки с вариращ размер. Собствениците на котешки ферми явно бързо свикват, но за НЕсобствениците си е живо наказание. Знам го от опит:(

 

8. Войната за добре платени SMS-и

Денят наближава! Денят, когато във фиша ви за заплата ще видите изписано 100, 200 или 300 SMS-а, разхвърляни между облагаем доход, брутна заплата, прослужено време, фонд пенсия, здравно осигуряване и т.н. Няма как да е иначе! Битката за изсмукване на парички от зрителите е масова и покорява нови територии. Хората вече знаят цената на SMS за новия си любим „айдъл” по-добре от цената на един хляб. Проклет да е този, който реши, че телефонът трябва да се ползва чак на последно място за говорене по него:(

 

7. Дербито БТВ – Нова ТВ

Незапомнен пишкомер се завихри между най-гледаните национални телевизии през месец март. Всичко вече им е в задължителен синхрон. Роботизирана работа. Новини, реклами, шоу програми (по надпяване предимно), водещи, анонси, „шапки”... абе, „индиго брадърс”! Въпросът е - кому е нужно? И в името на какво е тази яростна битка за рейтинг? Ако е за онези 97% лумпенизирани и брутално чалгирани индивиди, шматкащи се североюжно около Стара Планина - просто не си струва! Май единственият (вълнуващ се) страничен наблюдател от това мерене на пишки е „младата” телевизия „Спартакус” (пардон, ТВ2).

 

6. Родните музикални плагиати

Музиката е полумъртва вече и в световен мащаб. Всичко ново звучи като добре познато старо. Краде се поголовно. Но в нашата „намайковина” се оливат отвсякъде. За веселяшкия ни представител на конкурса за Евровизия многократно стана дума. Темата за кражбата им се дъвка две седмици и всичко се забрави. Сега на мода е Миро (Екс-Клизма), който след като преди няколко месеца най-нагло сви хит (и то най-големия) на състава Колдплей, реши да се изрепчи на някаква гръцка чалгаджийка, че му го била „откраднала” на свой ред. Тотално безумие! На всеки нормален е ясно, че модерната българска поп сцена е импотентна и краде зверски, като различието е само в процентите...

 

5. Слави Трифонов и конкурсите му

Никакъв шанс този „лидер” да изпадне от кичовата класация, а и нещата при него все повече загрубяват. Славчо успя да прогледне, но определено го тресна склерозата. Лафовете и държането му са вече на ниво 80-годишен дядка. „Рейтинговото шоу” (с извинение) се превърна в нещо като семейно. Публика е екипът, гости са сценаристите (порода чалга скинари), а големият кич-хит на месец март са раздаваните „медали” на разни луди, които се оригват, пеят детски песнички плюс шлагери на сватбарския оркестър „Ку-ку” и правят още една дузина свръхбезинтересни дебилщини. Пълен отврат :(

 

4. Хирургичната интервенция „Рязане на уши”

Това ушите са опасна работа! Преди само ги дърпаха, ако не слушкаш. Сега направо ги „остригват”. Ушорязът в Чалгария към днешна дата е в пиковата си фаза. Не знам кой крив, кой прав... и кой колко се дрогира, ама скоро половината нация (с извинение) ще заприлича на риба с хриле! То риби без хриле... май, няма де! Грозна и просташка работа :(

 

3. Найлоновите торбички

Няма спасение от тази напаст. Авангарден градски апокалипсис. Нещо като следколедна украса. Сини, розови, зелени и черни торбички от найлон се кандилкат почти по всяко дърво, храст, тераса и квадратен метър. И преди ги имаше, но този сезон ситуацията определено е извън контрол. Бойкомен-ът пусна някаква безумна глупост за шимпанзета, за да се направи на Супер Стар за пореден път. Ама, знае ли човек, може в тайните си лаборатории да е създал кръстоска между бездомен пес, маймуна и пъргав циганин. Дано! Има да събират торбичкиииииииии...

 

2. Чалгарите–ВИПове

Тотален бум е напоследък в това да се канят „надуваеми кукли” (Made in Payner) в ролята на музикални капацитети. С 400 думи в речника и по половин тон силикон в пластмасовото виме, те наистина осигуряват незабравим визуален пир за отрудения труженик. В журита, игри на късмета, игри на интелекта (!?), ВИП-партита и т.н. просто не се минава без любимите „икони” на нацията (с извинение)! Колкото и да е зловещо, фактът си е факт: чалгата е „лайвстайл” номер 1 в БойкоАзисоСлавиЛандия!

 

1. Обръщението „Кажи бе, меееен!”

Тази идиотщина (обръщение) се появи преди доста време, но покрай "Мюзик Айдъл" придоби широка популярност най-вече благодарение на шрекоподобния барбарон Фънки. Сега навсякъде във форуми, чатове, обществени места и ТВ предавания предимно малолетните полуидиоти постоянно се „меееен"-осват. Ужасен кич е това! Вярно, че покрай „Кен Лий” открихме нов английски, ама съчетан с български в обръщение е пълна катастрофа! Нали бе, меееен? :(((